Podpisano umowę na nową inwestycję w Warszawie. InterContinental Hotels Group będzie współpracował na zasadzie franczyzy z 5th Avenue Holding. Spółka podpisała umowę na powstanie hotelu Holiday Inn Warsaw Mokotów. Nowy obiekt stanie w najbardziej biznesowej dzielnicy Warszawy, znanej z licznych biur korporacyjnych, globalnych firm oraz węzłów transportowych. Hotel nastawiony będzie zaróno na klientów biznesowych, jak i gości turystycznych.
W obiekcie znajdować się będzie 370 współcześnie wyposażonych pokoi oraz przestronna sala konferencyjna, która będzie jedną z największych w stolicy i posiadać będzie profesjonalne zaplecze techniczne. Umożliwi to organizację różnego rodzaju spotkań, szkoleń, prezentacji czy konferencji firmowych. Jak w innych hotelach marki, w centralnym miejscu powstanie Open Lobby, gdzie goście będą mogli rozmawiać, integrować się, odpocząć oraz skorzystać z oferty gastronomicznej czy wygodnie popracować. Open Lobby w wielu obiektach przynosi korzyści, dlatego od 2019 roku, Open Lobby będzie standardem we wszystkich hotelach Holiday Inn.
IHG posiada w Polsce 9 otwartych hoteli, między innymi Hotel Indygo Warsaw – Nowy Świat, oraz siedem, które nadal są w trakcie budowy. Przy współpracy z 5th Avenue Holding, Holiday Inn Warsaw Mokotów jest drugim obiektem. Pierwszym z nich, który już odniósł sukces, był, posiadający 167 pokoi, Holiday Inn Express Warsaw Mokotów. 5th Avenue Holding to firma koncentrująca się na kupnie i modernizacji obiektów, specjalizująca się w działalności deweloperskiej w segmencie mieszkaniowym, ale również nieruchomościach komercyjnych.
Prezes zarządu 5th Avenue Holding, Jakub Robel pozytywnie wypowiada się na temat współpracy z IHG oraz spodziewa się, że nowy obiekt będzie hotelem popularnym i atrakcyjnym, a jego oferta zadowoli zarówno klientów odwiedzających Warszawę w celach turystycznych, jak i klientów biznesowych.
Miguel Martins, który piastuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju IHG w Polsce, cieszy się z podpisania umowy z 5th Avenue Holding oraz rozwoju i ekspansji Holiday Inn w Warszawie. Stolica Polski staje się coraz większym centrum biznesowo-turystycznym i przyciąga wielu gości. W przeciągu ostatnich dziewięciu lat, procent osób odwiedzających Warszawę wzrósł o 70 procent, jeżeli chodzi o gości krajowych, oraz o 46 procent przyjezdnych z zagranicy. Rozwój usług hotelowych w stolicy jest więc wartościową inwestycją.
Obiekty w okolicy
Opinie
Aktualnie brak opinii dla tego obiektu. Bądź pierwszy, dodaj opinię!
Dodaj opinie
Wyznacz trasę