Qubus Hotel, to jedna z najprężniej rozwijających się marek hotelowych w Polsce. Funkcjonująca na rodzimym rynku od prawie 20 lat sieć dążąc do jeszcze większego zadowolenia gości oraz podwyższenia swego standardu i jakości wprowadziła nową strategię na następne 5 lat.
Qubus Hotel Polska to przedsiębiorstwo silnie skoncentrowane na swych celach - zadowoleniu gości i zapewnieniu najwyższej jakości usług. Właśnie to stało się motywacją do wdrożenia innowacyjnej strategii w zakresie budowania przewagi konkurencyjnej. Program przewidziany na lata 2015-2020 to zupełnie nowa jakość dla całej marki. W jego ramach sieć skupi się bowiem na działaniu obiektów o wysokim progu rentowności, a zarazem na rozwoju zupełnie nowego segmentu - marki Alto, której pierwszy obiekt otwarty został wraz z początkiem lutego br.
Alto to nowoczesny kompleks konferencyjno-wypoczynkowy oddający do użytku 54 pokoje oraz szereg dodatkowych udogodnień i atrakcji. Jego głównym wyróżnikiem są nowoczesne technologie jak np. plansze informacyjne w telewizorach SmartTV czy interaktywne piramidy holograficzne. Bez względu na cel podróży każdy może poczuć się tu dobrze za sprawą ciekawej oferty, miłej obsługi i profesjonalnego podejścia zespołu. Szczególną opieką objęci zostali jednak przede wszystkim goście biznesowi organizujący na terenie hotelu konferencje, szkolenia czy warsztaty. Do ich użytku oddane zostało bowiem nowoczesne i niezwykle funkcjonalne zaplecze ze wsparciem technicznym i odpowiednim sprzętem.
Ciekawa jest tutaj także sama lokalizacja. Na miejsce swego nowego hotelu sieć Qubus nie wybrała bowiem jednej z dużych metropolii, a mniejsze aczkolwiek pełne potencjału biznesowego Żory. Taka decyzja była świadomym zabiegiem i elementem strategii marki, która panuje umiejscawianie obiektów w mniejszych miastach. Żory należące do dynamicznej aglomeracji śląskiej z dobrze rozwinięta infrastrukturą przemysłową były w tym przypadku świetnym wyborem.
- Chcemy wykorzystać potencjał mniejszych polskich miast z rozwiniętą strukturą biznesową i przemysłową. Alto w Żorach jest pierwszym hotelem docelowej sieci hoteli w Polsce. W ciągu kilku najbliższych lat chcielibyśmy zbudować kolejne obiekty tej marki i stać się liderem na lokalnych rynkach hotelowych średniej wielkości miast – powiedział Artur Hajduk, Prezes Alto Hotels.
Marka Alto, mimo iż w portfolio Qubus funkcjonuje od zaledwie kilku miesięcy powoli zdobywa zaufanie coraz liczniejszej grupy gości umacniając tym samym swą pozycję na rynku. Koncept nie jest jednak jedyną zmianą polskiego oddziału Qubus Hotels. Wraz z końcem marca br. sieć podjęła także decyzję o wycofaniu się z wałbrzyskiego rynku.
- Decyzja o zakończeniu naszej działalności w Wałbrzychu to wynik szczegółowej analizy mikroekonomicznej oraz weryfikacji wskaźników ekonomicznych hotelu w Wałbrzychu. To niełatwa decyzja ze względu na Pracowników oraz duże grono naszych lojalnych Gości, którzy cenili sobie jakość naszych standardów. Nadal jednak jakość jest wyznacznikiem naszych działań w pozostałych obiektach sieci Qubus Hotel - wyjaśnia Artur Hajduk.
INFROMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.