Intensywnie rozwijający się w Polsce rynek hotelowy wymaga od hotelarzy pogłębienia kompetencji z zakresu efektywnej sprzedaży bezpośredniej i zarządzania, w drodze ku wyróżnieniu się na tle dużej konkurencji. Tajniki sukcesu przybliży uczestnikom nadchodzący Kongres Sprzedaży dla Hotelarzy - NSC Hotels, który zaplanowany jest na 16 kwietnia 2020 roku w warszawskim DoubleTree by Hilton. Za organizację wydarzenia odpowiada International Center of Events.
Kongres to jedyny w swoim rodzaju event branżowy, który poświęcony zostanie umiejętnościom sprzedażowym zarówno z perspektywy specjalistów, jak i kadry zarządzającej. Jednodniowe wydarzenie podzielone będzie na 2 ścieżki zaprezentowane przez wybitych prelegentów i ekspertów, którzy to wprowadzą zgromadzonych w krąg takich tematów jak: sprzedaż w ujęciu psychologicznym, motywacja, social selling czy proces zarządzania sprzedażą oraz zespołami handlowymi.
Ukoronowaniem programu będzie wartościowa dyskusja w formie debaty NSC Best Practices. W jej trakcie poruszone i zestawione z doświadczeniem praktyków będą kwestie związane m.in. z trendami i innowacjami sprzedażowymi, wpływem technologicznym oraz współpracą pomiędzy działami marketingu oraz sprzedaży.
Za udział w wydarzeniu uczestnicy otrzymają certyfikat sygnowany podpisem zaangażowanych Partnerów Merytorycznych - Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManii. Do obecności zachęca również Srebrny Sponsor, Mattik House of scents.
INFORMACJA PRASOWA