Portal MojeKonferencje.pl miał zaszczyt pełnić rolę patrona medialnego 5. edycji Konferencji Event Biznes, która odbyła się 19 października w Warszawie. To jedno z najbardziej cenionych wydarzeń w branży. Skupia wokół siebie najlepszych coachingów, szkoleniowców, wykładowców i prelegentów debatujących na tematy związane z rynkiem organizacji wydarzeń biznesowych.
Jak zaznacza dyrektor Programowa Event Biznes, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, Marta Chmielewska, celem tegorocznego wydarzenie była pomóc w znalezieniu skutecznych metod radzenia sobie ze współczesnymi wyzwaniami branży. Z tego też powodu podczas konferencji goście mieli dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy, które pomagają event managerom. Mogli zdobyć przydatną wiedzę do dalszej pracy, którą dostarczali prelegenci i praktycy na podstawie zestawienia różnych statystyk i analiz najlepszych, wypracowanych strategii budowania marki, promocji oraz kompleksowego zarządzania produktem, a także usługą poprzez event biznesowy.
W tegorocznym harmonogramie imprezy znalazło się 5 bloków tematycznych:
- Wyzwania
- Nowe technologie
- Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej
- Event w Employer brandingu
- Przepisy prawa i standardy.
Omawiano różne stadium przypadków projektów, a także analizowano zmiany, jakie zachodzą w przepisach dotyczących organizacji wydarzeń i odpowiedzialności, jaką w związku z tym ponoszą organizatorzy. Podczas wszystkich bloków tematycznych uczestnicy konferencji otrzymali kompleksowy pakiet wiedzy od najlepszych z najlepszych. Jako, że tegoroczne wydarzenie wiązało się z jubileuszem Event Biznes, część czasu została poświęcona tematowi celebracji. Wykład poprowadził znany polski językoznawca prof. Jerzy Bralczyk. Jednym z ciekawszych wystąpień zaszczyciła nas także mistrzyni olimpijska w pływaniu, Otylia Jędrzejczak, która ukazała podobieństwa między organizacją eventów a sportowym treningiem, który także składa się z wielu etapów ciężkiej pracy. Na scenie pojawił się także szkoleniowiec i dziennikarz, Piotr Bucki, który przedstawiał narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej, a także uświadamiał, jak wielkie posiadają znaczenie podczas procesu planowania wydarzenia.
Można było posłuchać o jednym z najlepiej rozpoznawalnych wydarzeń e-sportowych na świecie, którego proces przygotowania przybliżył Adrian Kostrzębski będący PR & sales director Turtle Entertainment Polska Sp. z o.o. Zaś starszy specjalista Volkswagen Poznań, Dawid Niemczyk opowiadał o wyzwaniach. jakie były związane z planowaniem jubileuszu 25-lecia Volkswagena w Poznaniu. Natomiast dyrektor komunikacji korporacyjnej T-Mobile, Małgorzata Rybak-Dowżyk opowiadała o sposobach, które mogą uczynić event kluczowym elementem budowania zintegrowanej komunikacji w firmie. Ciekawym elementem Event Biznes było także wystąpienie socjologa dr Tomasza Sobierajskiego. Wyjaśniał on publiczności, co dokładnie powinien wiedzieć każdy pracodawca na temat grup X, Y oraz Z, a także o różnych generacjach społeczeństwa i ich sposobach pracy.
Podczas konferencji wystąpili także specjaliści spoza kraju. Stephan Jung z CEO, InoventiQ Group mówił o nadchodzących rewolucjach, jakie pojawią się branży eventowej. Natomiast Michiel Pool z Head of Global Events External Activation and Engagement Ericsson przekazał wiedzę na temat zintegrowanego marketingu z perspektywy marki Ericsson. Dyrektor zarządzająca Baltic Event Industry Club, Maria Kirillova opowiadała o roli, jaką pełni evnt podczas budowania marki pracodawcy. Podczas wystąpienia opierała się na sprawdzonych praktykach międzynarodowych. Można było także dowiedzieć się czegoś o botach oraz uczeniu maszynowym z ust wynalazcy, informatyka oraz programisty Piotra Psyllos. Niezwykle wciągające były prezentacje konsultantów marketingu B2B Łukasza Kosuniak i Wiktora Łyczko. Na podstawie zapisów w Białej Księdze Komunikacji Marketingowej zostało przygotowane także podsumowanie dialogów branżowych między klientami a agencjami, które zaprezentował pełniący funkcję pełnomocnika Zarządu SAR, Paweł Tyszkiewicz.
Konferencję Event Biznes zakończyła debata o zbliżających się wyzwaniach i regulacjach prawnych w organizacji eventów. Rozmowę poprowadziła dyrektor programową konferencji oraz redaktor naczelna MeetingPlanner.pl, Magdalena Kondas. W panelu dyskusyjnym wzięli udział: prezes Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz prezes Mea Group, Marta Chmielewska, prezes Zarządu El-Padre KAE, Sebastian Oprządek, prorektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji, prezes Celuch Consulting, Krzysztof Celuch, prezes Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Mariusz Geraltowski, adwokat, partner zarządzający w kancelarii Kibil i Partnerzy, mecenas Michał Kibil oraz dyrektor ds. marketingu i komunikacji, rzecznik pras. Grupy Eiffage w Polsce, Joanna Cendrowska.
Konferencja Event Biznes zapewniła nie tylko solidną dawnę wiedzy teoretycznej, ale także całą paletę praktycznych umiejętności, dzięki czemu rynek organizacji wydarzeń biznesowych zrobił kolejny krok do przodu. Organizator wydarzenia, Stowarzyszenie Branży Eventowej, zapowiada szóstą edycję Event Biznes, która planowana jest na jesień 2019 roku. Za rok spotkamy się zapewne w Global Expo w Warszawie.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.