30 stycznia 2014 roku o godzinie 9.00 rozpocznie się seminarium poświęcone budowaniu zaangażowania i odpowiedzialności pracowników. Znacząco wpływa to na jakość wykonywanej pracy. Spotkanie odbędzie się na 12 piętrze warszawskiego Zebra Tower i potrwa do godziny 16.00.
Do udziału w całodniowym spotkaniu „HR Inspiracje” szczególnie zaproszeni są szefowie firm, dyrektorzy personalni, menadżerowie oraz specjaliści HR. Zaplanowano m.in. prezentację i warsztaty na temat zmian drobnych nawyków wśród pracowników, które mogą prowadzić do znaczących zmian efektywności pracy. Ponadto firma Mediapolis Interactive zaprezentuje i opowie o projekcie rekrutacyjnym w social media zorganizowanym dla swojego Klienta firmy Servier Polska. Z kolei podczas interaktywnego warsztatu będzie można dowiedzieć się jak łączenie realizmu z optymizmem pozwala organizacjom rosnąć i stawać się silnymi.
Kluczowe pytania, na jakie zostaną udzielone odpowiedzi:
Czy zmiany w biznesie muszą zawsze być trudne dla pracowników, budzić ich opór i niechęć?
Jak drobne zmiany nawyków przemieniały słabe organizacje w ponadprzeciętne biznesy?
Jak liderzy mogą świadomie tworzyć angażujące środowisko pracy?
Jakie proste nawyki liderskie tworzą przyjazne i efektywne organizacje?
Jak prostymi zmianami w kulturze informacji zwrotnej, codziennych zwyczajów i praktyk, można zbudować kapitał realnego optymizmu?
Czy inspirowanie kierowników poszczególnych działów do budowania trwałych zespołów zagraża decentralizacji HR?
Koszt udziału:
750 PLN + VAT - osoby - firmy stowarzyszone w CCIFP,
950 PLN + VAT - osoby prywatne i firmy niestowarzyszone
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.