4-dniowa konferencja MCCT, która odbywała się między 23 a 26 marca okazała się bardzo udano. Uczestników zarejestrowało się ponad 900, a prelegentów zgłosiło się aż 68. Równie duże wsparcie od sponsorów, partnetów i patronów medialnych otrzymała ta nowa inicjatywa na polskim rynku eventowym. W tym również nasze wsparcie, ponieważ MCCT zostało objęte przez serwis MiejscaKonferencyjne.pl PATRONATEM MEDIALNYM.
Nowa inicjatywa biznesowa powstała z myślą o szerokim gronie pracodawców i pracowników zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu pracy zdalnej, a także do organizatorów, którzy muszą odnaleźć się na nowa na rynku spotkań.
Partnerem Merytorycznym konferencji była firma VisionCube zrzeszająca specjalistów systemów AV i wideokonferencji.
„Po wybuchu pandemii COVID-19 ogromna liczba firm została zmuszona do przejścia w tryb pracy zdalnej. Niektórzy używali już wcześniej rozwiązań wideokonferencyjnych – inni byli zmuszeni do wyboru platformy w bardzo krótkim czasie. Naszym celem podczas konferencji było przybliżenie uczestnikom możliwie największej liczby systemów oraz porównanie ich tak, aby każdy mógł wybrać rozwiązanie najlepiej pasujące do własnych oczekiwań” skomentował Andrzej M. Rzepecki, Prezes Zarządu VisionCube S.A. oraz Członek Rady Programowej MCCT.
Jakie kwestie poruszyli eksperci podczas swoich prelekcji i wspólnych debat?
Uczestnicy mieli okazję posłuchać o wideokonferencjach, webinarach i eventach. Prezentacje dotyczyły zarówno aspektów technologicznych, takich jak platformy i aplikacje do pracy zespołowej, czy najnowsze rozwiązania i produkty audio-video, jak i zagadnień związanych z videotellingiem, sztuką wystąpień publicznych online oraz biznesową e-promocją.
W trakcie MCCT uczestnicy mieli m.in. możliwość porównania 7 najbardziej popularnych platform wideokonferencyjnych i webinarowych, takich jak: ZOOM, Microsoft Teams, Google Meet, Cisco Webex, Pexip, ClickMeeting oraz LiveWebinar.
Było sporo merytorycznej wiedzy dla sektorów HR, które w dobie komunikacji zdalnej mają trochę pod górkę. Można było posłuchać o rodzajach nowoczesnych systemów do rekrutacji online, które są oparte na sztucznej inteligencji. Przeanalizowano również sytuację pracowników w erze newnormal.
Uczestnicy mieli również szanse na wygranie atrakcyjnych nagród, ponieważ przeprowadzono wiele konkursów każdego dnia. Były też ankiety, które uczestnicy mogli wypełnić, co dało organizatorom MCCT sporo cennej wiedzy i statystyk.
- Po zakończeniu MCCT Online Week można stwierdzić, że tematyka konferencji to strzał w dziesiątkę. Świadczy o tym bardzo wysoka frekwencja – ponad 900 zarejestrowanych osób, szerokie grono ekspertów z różnych dziedzin oraz wyniki przeprowadzonej ankiety, w której 75% osób merytorykę spotkania oceniło bardzo wysoko. Przez 4 dni odbyliśmy wirtualną podróż po świecie technologii, kompetencji i trendów skupionych wokół idei pracy zdalnej, spotkań online i komunikacji cyfrowej. Ponieważ aż 99% uczestników stwierdziło, iż konferencja powinna stać się imprezą cykliczną, dziękując wszystkim za udział i wsparcie, mogę tylko powiedzieć „do zobaczenia na kolejnej edycji MCCT…” – podsumował Mariusz Orzechowski – General Manager Sharp NEC Display Solutions Europe/CSEE oraz Przewodniczący Rady Programowej MCCT.
Wszystkie nagrania z konferencji można do końca kwietnia obejrzeć sobie raz jeszcze lub... pierwszy raz, jeśli nie mogliście wziąć udziału w konferencji. Wszystko dostępne jest na specjalnej platformie konferencyjnej. Warunkiem jest rejestracja na wydarzenie - tak, tak, rejestracja jest cały czas otwarta.
Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja
Była to pierwsza edycja konferencji MCCT, ale mamy nadzieję, że nie ostatnia. Miło nam było patronować temu świeżemu w branży wydarzeniu.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.