System CRM posiada wiele zastosowań, z których na co dzień nie zdajemy sobie sprawy. Pozwala on dotrzeć do klienta i wzbudzić jego zaufanie względem firmy. Odpowiednio zastosowany umożliwia zwiększenie zysków przedsiębiorstwa, dlatego tak ważne jest świadome korzystanie z tego przydatnego narzędzia pracy. Portal MiejscaKonferencyjne.pl z chęcią został więc patronem medialnym planowanej na 4 grudnia konferencji pod hasłem: "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".
Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli zarządów i kierowników działów zajmujących się działaniami marketingowymi, sprzedażowymi, handlowymi, IT i BOK. Ponadto stanowi idealną bazę wiedzy dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną oraz wdrażających system CRM w firmach, przedsiębiorstwach i korporacjach.
Na konferencji poruszone zostaną tematy, takie jak:
Jaki jest współczesny Klient, jak go pozyskać i utrzymać?
Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
Automatyzacja działań marketingowych
Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
Aplikacje sprzedażowe
Skuteczna komunikacja
Contact Center
Workflow
Business Intelligence
Analiza danych klienta i zarządzanie wiedzą
Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych
Usługi i aplikacje mobilne oraz systemy mailingowe i SMS-owe
Najważniejszymi częściami konferencji będą debaty:
- "Efektywne wsparcie dla handlowców czyli magia systemów mobilnych"- prowadzona przez Rafała Tabaczek, trenera, coacha, wykładowcę, konsultanta i praktyka NLP,
- "Prawdziwe relacje w wirtualnym środowisku. O współpracy z klientem w XXI wieku"- mówcą będzie dr Kaja Prystupa-Rządca będąca wykładowcą na Akademii Leona Koźmińskiego
- "Rewolucje Klientowskie – doświadczenia w transformacji dużych przedsiębiorstw państwowych i prywatnych"- prelegentem będzie Paweł Jarecki pełniący funkcję Dyrektora ds. Satysfakcji Klienta i Obsługi Posprzedażowej w Black Red White.
- "Wykorzystanie danych z mediów społecznościowych do odnalezienia klientów"- prelekcja prowadzona przez Mikołaja Winkiel będącego Chief Evangelist w Brand24.
- "Jak poprowadzić wdrożenie systemu CRM aby na nim zyskać?” - odpowiadać na to pytanie będzie Szymon Negacz jako Sales Consultant & Owner w Sellwise.
- "Wielokanałowość w Twoim CRM. Sposób na skuteczne pozyskiwanie Klientów i ich obsługę." - mówcą został Jacek Piątkowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Korporacyjnej w Focus Telecom Polska Sp. z o.o.
Ponadto wystąpi Marek Paszkowski, Zastępca Dyrektora Handlowego, HEUTHES sp. z o.o.
Aby wziąć udział w konferencji wymagana jest rejestracja na stronie organizatora. Uczestnicy wydarzenie otrzymają pakiet materiałów konferencyjnych oraz certyfikat po zaskoczeniu spotkania. W międzyczasie przewidziana jest przerwa kawowa.
Konferencja "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" jest niezwykle ważnym wydarzeniem dla firm i przedsiębiorstw z całej Polski. Pozwoli zebrać kompleksową wiedzę o wykorzystaniu systemu CRM, które skutecznie zwiększa efektywność pracy. Ponadto poruszone zostaną liczne kwestie istotne dla branży, dzięki czemu uczestnicy opuszczą salę konferencyjną z dużą dozą wiedzy i praktycznymi narzędziami do dalszego rozwoju.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.