Czy poznając zaledwie sześciu ludzi możesz dotrzeć do dowolnej osoby na świecie? Okazuje się, że tak. Dowód ten dostarczyła nam międzynarodowa sieć hoteli Mercure, która w specjalnym projekcie "The Six Friends Theory" zabrała w niesamowitą podróż dookoła świata jednego ze zwycięzców konkursu. Osobą tą była 21 letnia Ludovica Loda z Włoch.
The Six Friends Theory to innowacyjny i niezwykle ciekawy projekt, który sieć Mercure wprowadziła wraz z początkiem tego roku. Celem inicjatywy było udowodnienie prostej tezy - poprzez sześciu ludzi można dotrzeć do dowolnej osoby na świecie. Kontrowersyjne i dość skomplikowane doświadczenie ku zadowoleniu organizatorów okazało się sukcesem.
Potwierdzenia teorii podjęła się 21-letnia włoszka Ludovica Loda. A wszystko to dzięki wygranej w konkursie organizowanym w ramach projektu. W pierwszym etapie doświadczenia internauci oddawali głosy na stronie sieci Mercure decydując o tym kto wyruszy w podróż i spotka się z Aborygenem o imieniu Nigel z australijskiego plemienia Bundjalung. 25 lutego zapadła decyzja o wyborze Ludovicy.
Po skrupulatnych przygotowaniach bohaterka projektu wyruszyła w 46 dniową podróż dookoła świata śladami sześciu przyjaciół. Przebywając łącznie dystans ponad 31 tys. km dotarła do Paryża, Berlina, Londynu, Rio, Nelspruit w RPA, na Bali by ostatecznie zakończyć przygodę w Byron Bay w Australii u wspomnianego Nigela. Co ciekawe, Ludovica nie miała pojęcia, jak wygląda cała trasa jej podróży. Na każdym etapie była witana przez pracownika sieci Mercure pełniącego rolę jej przewodnika oraz spotykała kolejnego przyjaciela, który informował ją o następnym celu. Jej wycieczka obfitowała w emocjonujące wydarzenia i odkrycia, jak na przykład lekcje graffiti w Paryżu, dzikie noce w Berlinie, lekcje samby w Rio czy zajęcia z biwakowania w RPA.
Przygody Ludovicy zostały udokumentowane oraz zarejestrowane przez filmowca Jeana-Françoisa Juliana. Dzięki temu osoby zaangażowane w projekt oraz członkowie społeczności "Six Friends" mogą obejrzeć przygotowany przez Mercure serial na temat podróży. Emisja tej produkcji rozpoczęła się wraz z 13 maja br.
Sam projekt to niezwykle ciekawa inicjatywa, która spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem ze strony internautów. Sieć Mercure poprzez ten nietuzinkowy projekt idealnie zaprezentowała swój nowy wizerunek. Marka począwszy od 2013 roku prowadzi bowiem zupełnie nową strategię hoteli kategorii średniej. Jej celem jest podkreślanie lokalnych cech każdego miejsca, a tym samym oferowanie podróżnym autentycznych, wspólnych doświadczeń i spotkań, co nazywane jest glokalnością. Inicjując projekt w mediach społecznościowych obejmujący realną podróż dookoła świata, która w założeniu oparta jest na spotkaniach z ludźmi, wizytach w niezwykłych miejscach, kolekcjonowaniu mocnych wrażeń czy niespodziankach, pokazuje, że dysponuje nie tylko rozbudowanymi kanałami komunikacji, ale także stosuje innowacyjne rozwiązania w pełni podążając z duchem czasu. Kampania ta ukazuje również międzynarodowość marki Mercure, która rozszerza swoją działalność, realizuje programy modernizacyjne na całym świecie i nieustannie wzmacnia sieć liczącą już 711 hoteli w 52 krajach.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.