Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. ogłosiła porozumienie z Bristol Sp. z o.o. w sprawie uruchomienia hotelu Four Points by Sheraton Zakopane. Otwarcie planowane jest w pierwszym kwartale 2020 r. Hotel zlokalizowany będzie w Zakopanem, pięknym rejonie wśród polskich Tatr idealnym do narciarstwa, pieszych wędrówek czy weekendowych wyjazdów.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjęcia współpracy z Bristol Sp. z o.o. i ogłoszenia naszej drugiej inwestycji w Polsce zaraz po Four Points Mokotow" - powiedział Michael Wale, Prezes Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę i Bliski Wschód. „Four Points Zakopane będzie oferować gościom nowe hotelowe doświadczenie, którego podstawą jest stylowy komfort
i serwis na dobrym poziomie i to wszystko w idealnym górskim położeniu".
„Cieszymy się na wprowadzenie nowego życia do historycznego hotelu Bristol, prawdziwej perełki Zakopanego. Jesteśmy przekonani, że po niezbędnej rozbudowie i modernizacji budynku, zarówno hotel Bristol, jak i jego malownicze okolice wzdłuż górskiego potoku, staną się jednymi z atrakcyjniejszych części miasta. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym projektem i nie możemy się już doczekać zaoferowania naszym gościom delektowania się niepowtarzalną atmosferą Zakopanego i odpoczynku w naturalnym otoczeniu Tatr.” - powiedział Sławomir Janiszewski, prezes firmy Bristol Sp. Z o. o.
Obiekt Four Points w Zakopanem będzie usytuowany w historycznym budynku dawnego hotelu Bristol, który po wielu pracach renowacyjnych zostanie przekształcony w hotelowy resort. Nowa posiadłość będzie oferować 97 pokoi, restaurację i bar sygnowany markowym programem Best Brews™, centrum fitness, basen oraz blisko 300 metrów kwadratowych powierzchni sal konferencyjnych. Goście będą mogli cieszyć się wszystkimi charakterystycznymi dla marki udogodnieniami łącznie z łóżkiem Four Points by Sheraton, bezpłatną butelką wody, szybkim i bezpłatnym internetem we wszystkich miejscach publicznych, jak i oglądaniem światowej klasy imprez sportowych. Marka Four Points zapewnia podróżnym wszystko co najpotrzebniejsze jak ponadczasowy design, nieskomplikowany komfort i unikalne oraz przyjazne podejście do hotelarstwa.
Intensywny rozwój marki Four Points jest odpowiedzią na rosnący popyt na nieskomplikowane usługi hotelarskie. Marka posiada obecnie 200 hoteli na całym świecie. Four Points by Sheraton Zakopane będzie drugim obiektem sieci Starwood w segmencie hoteli klasy średniej w Polsce zaraz po Four Points by Sheraton Warsaw Mokotow, którego otwarcie planowane jest w 2019 r.
„Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Starwood i widzimy w niej znaczące możliwości rozwoju naszych marek obejmujących obiekty klasy średniej" - mówi Murat Yilmaz, Starszy Dyrektor ds. Rozwoju na Europę Środkową i Turcję. „Wraz z jedną z najsilniejszych pozycji w portfolio sieci Starwood, Four Points by Sheraton oferuje atrakcyjne połączenie komfortu, stylu i przystępnej ceny, co czyni markę atrakcyjną dla właścicieli i deweloperów
na całym świecie".
Sieć Starwood zarządza obecnie sześcioma hotelami w Polsce należącymi do trzech marek: Luxury Collection, Sheraton i Westin.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.