Dziś rano rozpoczął się pierwszy dzień Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Dwudniowe spotkanie kierowane jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem i wizerunkiem miast oraz regionów, a w szczególności do pracowników samorządów, agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych.
Dzisiejszy dzień to głównie prelekcje dotyczące strategii i narzędzi marketingowych stosowanych w promocji regionów. Pierwsze wystąpienie należało do BohdanaPawłowicza z PBS - Pawłowicz Business Solutions, który mówił o dobrym koncepcie strategicznym oraz o najczęściej popełnianych błędach. Podczas drugiej prelekcji Prezes Zarządu SYNERGIA Piotr Lutek mówił o tym, jak działać w celu pobudzenia marki.
Ostatnią prelekcję przed przerwą poprowadziły Barbara Zielińska-Mordarska i Ewelina Bartoszewska-Kman z Urzędu Miejskiego Wrocławia. Panie mówiły o nowych rozwiązaniach komunikacyjnych stosowanych przez Wrocław, o kanałach poprzez które promują miasto oraz o ich efektach.
Jutro na uczestników spotkania czeka wiele godzin zajęć praktycznych.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.