Już 18 października 2016 w EXPO XXI Warszawa odbędzie się branżowa konferencja Event Biznes. Spotkanie skierowane jest głównie do managerów i dyrektorów działów marketingu firm. Swoje drzwi otworzy jednak wszystkim zainteresowanym działaniami w przemyśle spotkań. Organizator wydarzenia Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) przygotowało wyjątkowy program nad którego merytoryczną treścią czuwała specjalnie powołana Rada Programowa. Tematy tegorocznej edycji związane są z nowoczesnymi formami promocji, metodami budowania marki w świadomości klientów oraz możliwościami sprzedażowymi i wizerunkowymi płynącymi z wykorzystania event marketingu w biznesie.
Program konferencji został tak opracowany, aby zaprezentować rozwiązania modelowe i innowacyjne stosowane w event marketingu, jak również te, które mają na celu inspirować uczestników głównie poprzez prezentację nowinek technologicznych czy nietypowych narzędzi. Jak co roku skupiono się również na prezentacji case study modelowych eventów opartych na analizie danych i przedstawieniu realnych korzyści biznesowych w tym m.in. zwrotu z inwestycji, wzrostu rozpoznawalności marki czy zwiększenie zasięgu i poszerzenie zakresu oraz dotarcia do docelowej grupy odbiorców.
Podczas III edycji konferencji bardzo ważnym punktem rozważań będą kwestie bezpieczeństwa eventu oraz związane z logistyką przy przygotowaniu i realizacji wydarzeń. W związku ze stałą profesjonalizacją branży oraz pracą nad dobrymi praktykami nie mogło zabraknąć panelu poświęconego etyce w branży, wskazaniu pożądanych i modelowych rozwiązań, jak również zachowań, których celem nadrzędnym jest stałe dążenie do umacniania branży oraz przygotowaniu spektakularnych ale przede wszystkim korzystnych biznesowo eventów.
Wśród wyjątkowych prelegentów tegorocznego spotkania, których będziemy mieli przyjemność wysłuchać znajdzie się między innymi;
Robert Zydel absolwent Etnologii i Antropologii Kulturowej na Uniwersytecie Warszawskim. Przez wiele lat związany z rynkiem badań, specjalizujący się w niestandardowych badaniach jakościowych (CASE, TNS, IQS). Później Consumer Insight Director w Saatchi&Saatchi. Obecnie pracuje w Urzędzie m. st. Warszawy na stanowisku Dyrektora Biura Marketingu Miasta.
Konferencja podzielona została na trzy główne bloki:
Blok 1: Warsztat Marketera
Blok 2: Studia Przypadku
Blok 3: Dobre Praktyki. Etyka w Branży
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.