Rynek hotelarski w Polsce ewoluuje, a w najbliższym czasie czekają go jeszcze większe zmiany. Ich zapowiedzią jest powiększanie się strefy usług konsultingowych, rosnące zainteresowanie w tej dziedzinie i powstanie nowej firmy w branży – Z-Factor. Wojciech Liszka, jej CEO i założyciel jest przekonany, że to przełomowy moment na rynku.
Powstanie firmy Z-Factor jest odpowiedzią na istnienie powiększającej się niszy na polskim rynku turystycznym. Co prawda, rynek usług konsultingowych w branży hotelarskiej w Polsce wciąż raczkuje i nie ma wielu firm zajmujących się tym zagadnieniem na szeroką skalę. Jednak nowopowstające hotele i dynamiczny wzrost konkurencji będą coraz bardziej wpływać na większe zapotrzebowanie na wyspecjalizowaną wiedzę i operacyjne know-how. Firma Z-Factor po raz pierwszy w Polsce w jednym zespole skupia specjalistów o tak bogatym doświadczeniu w każdym obszarze działalności hotelu. To nie tylko profesjonaliści w swojej dziedzinie – zarządzaniu, finansach, promocji i innych, ale przede wszystkim świetnie znający specyficzny polski rynek hotelarski. Każdy z nich posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla najlepszych marek – w tym dla pięciogwiazdkowych obiektów.
- Mamy wiedzę, narzędzia i możliwości potrzebne hotelom do maksymalizacji przychodów, optymalizacji kosztów i podnoszenia jakości usług. Proponujemy firmom zupełnie nowy, skuteczny standard działania w branży turystycznej i rozległą perspektywę maksymalizacji zysków. Naszą ambicją jest zdobycie i ugruntowanie pozycji lidera rozumiejącego rynek i dostarczającego wysokiej jakości usługi dla hoteli i innych przedsiębiorstw działających w branży turystycznej – mówi Wojciech Liszka, CEO i założyciel firmy Z-Factor.
Z-Factor proponuje klientom kompletny wachlarz usług konsultingowych zorientowanych na maksymalizację przychodów hoteli i firm z branży turystycznej. Oferuje usługi obejmujące różne dziedziny promocji marki w tym Public Relations, Social Media i Brand Repositioning, a także Revenue Management, Upselling i 360 Quality. Inne produkty takie jak Test Call Program – zorientowany na podnoszenie skuteczności obsługi w zakresie rezerwacji i konwersji zapytań grupowych oraz Meetings Outlook – narzędzie online do gromadzenia wiedzy o wydarzeniach odbywających się u konkurencji, budowania systemu analiz wspierających działania sprzedażowe i procesy planowania biznesowego, powinny natomiast trafić w zapotrzebowanie większych firm.
Można przypuszczać, że w niedalekiej przyszłości coraz więcej obiektów turystycznych zdecyduje się powierzyć część swoich działań sprzedażowych i promocyjnych profesjonalistom. To może być ważny punkt przełomowy na rynku.
Jak zauważa Wojciech Liszka – To doskonały moment by tego typu działaniem zainteresowały się nie tylko mniejsze firmy bez sieciowego wsparcia, w których brak jest wiedzy operacyjnej i doświadczenia właściwego korporacjom, ale także przedsiębiorstwa, dla których gruntownie przeprowadzone analizy rynkowe będą coraz bardziej istotne do podejmowania świadomych decyzji biznesowych. Już teraz profesjonalne usługi w branży turystycznej budzą coraz większe zainteresowanie. Przyczyną tego może być rosnąca konkurencja, chęć zwiększenia własnych przychodów lub konieczność obniżania generowanych kosztów.
W obecnej sytuacji w hotele coraz wyraźniej będą musiały odróżniać się od konkurencji i wykorzystywać każdą szansę na zwiększenie swojego udziału w rynku. Firmy takie jak Z-Factor mogą okazać się wtedy nieocenioną pomocą.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.