W Centrum Targowo-Kongresowym Global Expo w Warszawie obyła się szósta edycja jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży eventowej w Polsce. Mowa o organizowanej 13 listopada konferencji Event Biznes. W tegorocznej edycji wzięli udział menagerowie i dyrektorzy zwiazani z marketingiem i sprzedażą, a także pracownicy firm z całego kraju odpowiedzialni za komunikację, specjaliści działów HR i PR, autorytety świata nowoczesnych technologii, jak i prawa.
Podczas konferencji Event Biznes ustawiono blisko 60 różnych stanowisk oraz zorganizowano szereg warsztatów tematycznych. Natomiasty same wystąpienia i prelekcje dostarczyły blisko pięciu godzin faktycznej wiedzy z kluczowych kwestii w branży eventowej.
Na scenie wystąpiło 20 gości zagranicznych, a także 12 prelegentów i szkoleniowców z Polski. Analizowano aktualną sytuację branży organizacji wydarzeń, a także prognozowano zmiany na przyszłość. Nie zabrakło licznych inspiracji oraz rzeczywistych rozwiązań proponowanych przez ekspertów z największych, międzynarodowych firm.
Tegoroczna konferencja Event Biznes pozwoliła na wymianę doświadczeń oraz poszerzenie wiedzy z zakresu event marketingu, strategii budowania marki, promocji, zarządzania, socjologii, marketingu oraz rozwoju nowych technologii. Uczestnicy mogli wysłuchać ciekawych paneli dyskusyjnych oraz wziąć udział w warsztatach tematycznych. Każdy z gości, opuszczał Event Biznes z pakietem praktycznych wskazówek, wiedzy o sposobach ich wdrożenia do codzienności oraz motywacją do dalszego rozwoju.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.