Epidemia koronawirusa pokrzyżowała niejedne plany, stawiając przed większością sektorów szereg wyzwań. Branża hotelarska wciąż dzielnie i skutecznie szuka odpowiednich rozwiązań, by móc jednoznacznie określić swoją przyszłość. M.in. temu właśnie wyzwaniu poświęcona została pierwsza edycja NSC Hotels - Sprzedaż w branży hotelowej. Przedsięwzięcie to odbyło się 8 października w Warszawie.
Specjaliści, którzy prowadzili wykłady, wskazali wiele wypracowanych metod radzenia sobie z obecnymi potrzebami rynku hotelarskiego. Wszystkie te informacje były rzetelne, przekazane w ciekawy sposób oraz szalenie inspirujące. Była to solidna dawka wiedzy, która w odpowiedni sposób pozwoliła spojrzeć w przyszłość owego sektora.
W NSC Hotels - Sprzedaż w branży hotelowej wzięło udział aż 200 hotelarzy, liderów branży i firm, którzy znacząco wyróżniają się odwagą oraz nieustanną chęcią rozwoju i dostosowywania usług do obowiązujących sytuacji.
Przedsięwzięcie podzielone zostało na dwa panele. Pierwszy z nich dotyczył sprzedaży. Wystąpił tam m.in. Wojciech Herra, który podkreślił, że kluczem do przetrwania marek jest współpraca - nawet z konkurencją. Na scenie pojawili się także: Miłosz Stanowski, Małgorzata Kalinowska-Klimek, Dagmara Pakulska, Marcin Fiuk oraz Grzegorz Radłowski. Wszystkie te wystąpienia były doskonale przygotowane, ciekawe oraz motywujące do dalszego działania.
Tematyka, która została podjęta na drugiej scenie, dotyczyła zarządzania. Głos zabrał tam m.in. Karol Bartkowski, opowiadając o tajnikach motywowania do aktywnego pozyskiwania klientów biznesowych. Ponadto, wystąpili także: Bogdan Sosnowski, Marcin Fiuk, Marta Pakieła oraz Elżbieta Nitsze.
Pierwsza edycja NSC Hotels okazała się ogromnym sukcesem. Goście w końcu mogli doświadczyć realnych wydarzeń, przepełnionych rzetelną wiedzą oraz zapoznać się z praktycznymi wskazówkami ekspertów. Zwieńczeniem tych wystąpień była debata NSC Best Practices, podczas której dyskutowano o przyszłości sprzedaży w branży hotelarskiej.
Z przyjemnością informujemy również, że wraz z Nexity, Mattik i Horeca Idea, byliśmy partnerami tego wyjątkowego wydarzenia.
Jednocześnie, pragniemy zaprosić na jego kolejną edycję, która odbędzie się już 14 kwietnia w Warszawie.
Więcej informacji: https://nationalsales.pl/
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.