NSC Hotels to wydarzenie, które powstało, by odpowiadać na najbardziej nurtujące pytania dotyczące rynku hotelarskiego. Miało służyć debatowaniu i dyskutowaniu na temat tego, jak zwiększać sprzedaż, wzmacniać potencjał marketingowy (nawet mimo niskiego budżetu), jak radzić sobie z konkurencją i jak zapewnić 90% obłożenie hoteli nawet po sezonie. Teraz jednak głównym tematem nie będzie jak podbić hotelarski świat, ale jak przetrwać na rynku.
National Sales Congress Hotels początkowo miał się odbyć 16 kwietnia. Wszystko było dopięte na ostatni guzik, ale przyszedł marzec i cały świat (łącznie ze światem eventowym i hotelowym) przewrócił się do góry nogami. Trzeba było dopasować się do nowych realiów. Restrykcje narzucone przez rząd w trosce o bezpieczeństwo obywateli uniemożliwiły zorganizowanie NSC Hotels w planowanym terminie. Organizatorzy byli zmuszeni przenieść swoją imprezę. Teraz już wiemy na kiedy - 8 października, czyli jeszcze w tym roku!
Prelegenci odpowiedzą na wiele nurtujących pytań:
Kto wystąpi?
1. Jacek Walkiewicz – od dwudziestu pięciu lat aktywnie uczestniczy w rozwoju edukacji dorosłych
2. Miłosz Stanisławski – współzałożyciel marki HotelMania
3. Wojciech Herra – trener sprzedaży
4. Dagmara Pakulska – manager, szkoleniowiec, wykładowca akademicki
5. Marcin Fiuk – dyrektor sprzedaży i marketingu w branży hotelarskiej
6. Grzegorz Radłowski – ekspert z zakresu nauki profesji sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedaży
7. Bogdan Sosnowski – jedenaście lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY
8. Łukasz Piekarski – dyrektor hotelu Puro Warszawa Centrum
9. Karol Bartkowski – ekspert od cold callingu i social sellingu
10. Jakub Mianowski – adwokat, od 10 lat wspólnik w kancelarii adwokackiej RMS Mianowski Sawicki
11. Agnieszka Maszner-Paprocka – ekonomistka z wykształcenia, dyrektor regionalny IGHP w woj. zachodniopomorskim
12. Marta Pakieła – była związana z polskimi sieciami, w tym Zdrojowa Hotels, Arche, Górskie Resorty.
NSC Hotels to trzy strefy:
– Scena „Sprzedaż” – najaktualniejsze zabiegi sprzedażowe, porady odnoszące się do wyjścia z kryzysu, wskazówki marketingowe, które pomogą w rozwoju biznesu
– Scena „Zarządzanie” – odpowiedź na pytanie, jak skutecznie kierować pracownikami, by zapewnić im komfort pracy i osiągnąć lepsze wyniki
– Networking i strefa wystawiennicza – platforma wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów, konkurentów, potencjalnych partnerów czy inwestorów
Epidemia nie odpuszcza, nie wiemy co nas czeka w października. Wiemy jednak to, że organizatorzy zrobią wszystko, by zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom wydarzenia. Z tego też powodu limit miejsc został obniżony do 150 osób.
Udział w Kongresie potwierdzony jest certyfikatem sygnowanym przez Partnerów Merytorycznych wydarzenia: Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz HotelManię. Na wydarzenie zaprasza także Srebrny Sponsor – Mattik House of scents – jeden z czołowych dystrybutorów rozwiązań zapachowych w Polsce.
Nasz serwis został Patronem Medialnym NSC Hotels. W imieniu organizatora serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu.
Miejsce: DoubleTree Hilton Warszawa
Termin: 8 października 2020
Najnowsze artykuły
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu jest największą instytucją o charakterze turystyczno-kulturalnym w regionie!
Hotel Odpocznia Resort i Las to takie miejsce, którego się nie zapomina! Położone jest ono w Wielkopolsce - w sercu Obszaru Natura 2000.