Stowarzyszenie Branży Eventowej, tej jesieni rozpoczyna sezon intensywnie. Już na samym początku rozpoczęło współpracę ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, a także pozostałymi organizacjami działającymi na rzecz Dialogu Branżowego, a dokładniej „Dobrego Przetargu”, składającego się z licznych rozmów, które mają prowadzić do podjęcia wspólnych ustaleń odnośnie standardów marketingowych w procesach zakupowych oraz przetargowych. Standardów dotyczących równości i partnerstwa biznesowego jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny, które zgodne będą z trendami obowiązującymi w Europie. Działania związane z projektem mają również pozytywnie wpłynąć na świadomość etyczną ludzi biznesu oraz relacje z dostawcami, a co za tym idzie, podnieść poziom współpracy i zoptymalizować koszty. W czasie szkoleń, konferencji czy warsztatów, eksperci poruszą takie tematy jak, komunikacja digital i PR, przetargi, branding, eventy, zakupy mediów, usługi full service, incentive travel oraz produkcja TV.
Dialog Branżowy ma na celu umożliwienie wzajemnej komunikacji i edukacji, lepszego rozumienia i zyskania nowych kompetencji w zakresie „dobrych praktyk” oraz ma znaleźć najlepszych dostawców na rynku, którzy zweryfikowani zostaną pod kątem jakości usług jakie oferują na rynku marketingowym.
Fakt uczestnictwa i przyłączenia się do „Dobrego Przetargu” w ramach Dialogu Branżowego jest bardzo ważny dla Stowarzyszenia Branży Eventowej. Olga Krzemińska-Zasadzka, wice Prezes Stowarzyszenia, zwraca uwagę na pozytywny wpływ rozmów i ma nadzieje że sprawią one, spowodują one wypracowanie wspólnej opinii i zgodnego głosu reprezentantów branży reklamowej w Polsce. „Dobry Przetarg” zostanie zaprezentowany na konferencji Event Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej, która odbędzie się 7 listopada 2017 r.
Dialog Branżowy jest projektem, którego powstanie zainicjowało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z PSML – Polskim Stowarzyszeniem Menadżerów Logistyki i Zakupów, później dołączyło jeszcze 6 innych organizacji. W wydarzeniu, a także w wykreowaniu rekomendacji rynkowych i wzorów dokumentów uczestniczyło 62 specjalistów z 41 firm branżowych, którzy reprezentowali rynek bankowości, farmacji, ubezpieczeń, telekomunikacji, transportu oraz mediów czy rozrywki. Ogółem, dotychczas było 220 uczestników.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.