Jeżeli zależy Ci na nowych kontaktach w branży eventowej, to koniecznie odwiedź Forum Branży Eventowej 2016. 14 stycznia w Warszawie spotkają się specjaliści, aby podzielić się swoją wiedzą i zawodowym doświadczeniem.
Na spotkaniu obecne będą agencje eventowe i PR, specjaliści z działów HR, marketingu, sprzedaży, komunikacji, a także przedstawiciele obiektów konferencyjnych i usług eventowych. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję poznać się i zbudować cenne, długotrwałe kontakty biznesowe. Podczas Forum nie zabraknie także dyskusji i profesjonalnych prelekcji ludzi ze świata eventów.
Uczestnicy FBE 2016 już dziś mogą pobrać na smartfony specjalną aplikację Meeting Application, która umożliwia budowanie sieci kontaktów i ułatwia komunikację osobom związanym z branżą eventową. Po pobraniu aplikacji należy wybrać wydarzenie Forum Evential i zarejestrować się za pomocą adresu e-mail (aplikacja przyjmuje jedynie adresy użyte podczas rejestracji na Forum), imienia i nazwiska, nazwy firmy oraz stanowiska uczestnika. W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem mailowym biuro@evential.pl.
W ramach Forum odbędzie się także konkurs na najciekawszy event - Top Event 2015. Udział projektu w konkursie zgłosić może organizator, uczestnik, a także klient. Jedynym warunkiem koniecznym do spełnienia jest obecność na Forum Branży Eventowej 2016 co najmniej jednej firmy realizującej dany event. Zwycięska realizacja wyłoniona przez jury otrzyma nagrodę oraz statuetkę Top Event 2015.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.