Już niebawem w Rzeszowie rozpocznie się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników tegorocznej odsłony czeka około 30 ekspertów i 13 godzin merytorycznych wystąpień i praktycznych warsztatów.
Wiadomo już, że na tegorocznej odsłonie spotkania pojawi się minimum 250 osób, które na dzień dzisiejszy zgłosiły swój udział w wydarzeniu. Tematem przewodnim Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 będą relacje z mediami i promocja wydarzeń.
Wizerunek kościoła i służb specjalnych
Każdego roku na Kongresie wśród prelegentów pojawiają się cenieni eksperci z branży, którzy dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem. Były Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. dr hab. Józef Kloch, były Rzecznik Prasowy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Komendy Stołecznej Policji Maciej Karczyński czy Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR Orange Polska Konrad Ciesiołkiewicz opowiedzą o swojej pracy i o przeszkodach, jakie można spotkać w relacjach z mediami.
"Podczas Kongresu nasi eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania relacji i wizerunku. Będziemy także poszukiwać inspiracji i rozwiązań w zakresie tworzenia i dystrybucji materiałów dla mediów. Charakterystyczna atmosfera naszego spotkania sprzyja integracji oraz wymianie opinii i poglądów, dlatego warto być w kwietniu w Rzeszowie" – mówi dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.
Eventy jako podstawowe narzędzie PR
Promocja wydarzeń to drugie zagadnienie przewodnie tegorocznego spotkania. Iwona Walczak oraz Agnieszka Kotela reprezentujące firmę Skanska S.A. udowodnią, że proces ten nie musi być nudny i zaprezentują przy tym przepis na event na budowie. Kolejna interesująca prelekcja będzie dotyczyć eventu jako promocji marki na przykładzie ESKA Music Awards. Ten temat przybliżą Bartek Tyrawski oraz Marcin Bachara reprezentujący Promotor Unitet Entertainment Sp. z o.o.
"Organizacja dobrego eventu to proces bardzo złożony. Wymaga nie tylko dobrej koordynacji, zdolności przywódczych czy efektywnego zarządzania. Każde wydarzenie ma swój indywidualny charakter oraz przebieg. Dlatego najlepiej uczyć się od najlepszych. Idealną okazją do tego jest Kongres Profesjonalistów Public Relations" – wyjaśnia Bohdan Pawłowicz z IAA Polska – Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
25-lecie branży PR w Polsce
Tegoroczny Kongres jest wyjątkowy także z jeszcze jednego powodu. Z okazji 25-lecia branży PR w Polsce w czasie wydarzenia zostanie zaprezentowana książka wydana z okazji tego jubileuszu. Publikacja „25 lat. Pierwsze Ćwierćwiecze Public Relations w Polsce” przygotowana przez Wydawnictwo Message House oraz Wydawnictwo Newsline to 25 rozdziałów mówiących o historii polskiego public relations.
Tegoroczna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w dniach 21-22 kwietnia w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów. Organizatorami wydarzenia są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.