Mercure to druga co do wielkości sieć hoteli w Europie i z pewnością jedna z najpopularniejszych marek w Polsce. Jej intensywny rozwój w ostatnim czasie zaowocował liczbą 22 obiektów w portfolio. 3 najnowsze inwestycje to obiekty w Trójmieście i Krakowie.
Liczby mówią same za siebie. Pod koniec marca sieć Mercure miała w Polsce 22 obiekty, a liczba ta z pewnością w najbliższym czasie wzroście. Obiekty to w dużej mierze hotele typu midscale, w których goście mogą poczuć pełen komfort, swobodę oraz indywidualne podejście do potrzeb ze strony personelu. Hotele tej marki wyróżnia także ich niepowtarzalny charakter i wystój zazwyczaj inspirowany historią miast, w których się znajdują.
Portfolio Mercure w ostatnim czasie umocniło się o trzy nowe miejsca. Są nimi Mercure Gdynia Centrum, Mercure Gdańsk Posejdon oraz Mercure Kraków Centrum. Pierwszy z wymienionych to hotel, który oryginalnym designem nawiązuje do motywów morskich. Detale takie jak chociażby logo marki z wkomponowanymi żaglami, stół w lobby z wytrasowaną różą wiatrów oraz pasy na posadzce przywołują prawdziwie żeglarskie skojarzenia. Drugim elementem dominującym w wystroju wnętrz hotelu jest także rodzima kinematografia i organizowany w Gdyni od 1974 roku Festiwal Filmowy. Przykładem może być Sala Biznesowa, która w całości poświęcona została tematyce srebrnego ekranu. Jej wystrój, ze względu na specjalnie zaprojektowane lampy i reflektory oraz zastąpienie zwykłych siedzisk krzesełkami reżyserskimi, sprawia wrażenie przebywania na planie.
Kolejny nowy obiekt sieci także zlokalizowany został w przepięknym Trójmieście. Trzygwiazdkowy Mercure Gdańsk Posejdon właśnie ulega procesowi rebrandingu i już niedługo ponownie otworzy się dla gości już pod nowym szyldem. Miejsce to charakteryzować będzie wyraźne nawiązanie do motywów bezpośrednio związanych z miastem. Znajdziemy tam graficzne odwołania do sylwetek zabytkowych gdańskich kamienic o wąskich fasadach zwieńczonych stromymi dachami oraz do szczególnego dla miasta symbolu – lwa. Jego rzeźba w kolorach marki Mercure została podarowana przez organizatorów Festiwalu Gdańskich Lwów. Brand wall natomiast zainspirowany jest największym w Europie piecem kaflowym znajdującym się na Dworze Artusa.
Już niedługo sieć Mercure swój obiekt posiadać będzie także w Małopolsce. Tam bowiem trwa w właśnie powstawanie największej inwestycji marki w regionie. Od podstaw budowany jest tam Mercure Kraków Centrum, którego otwarcie zaplanowano na 2016 rok. W obiekcie dominować będzie motyw królewskiej dynastii Jagiellonów. W wystroju znajdą się więc patchworkowe wariacje na temat starych mebli i dywanów oraz portrety władców. Za projekt architektury i wnętrz odpowiedzialny jest Kaczmarek Studio S.C.
Obecnie w skład rodziny Mercure w Polsce wchodzą 22 obiekty. Wszystkie z nich zapewniają wysoką jakość obsługi i różnorodność designu. W połowie z nich znajdziemy unikalną ofertę restauracyjną w ramach oryginalnego konceptu Winestone. - Strategia ta, nazwana jest „glocal” i pochodzi, jak łatwo można się domyślić, z połączenia dwóch słów: globalna i lokalna. Polega ona na łączeniu historii i tradycji wraz z nowoczesnością obiektu. Należy również wspomnieć o Gwarancji Jakości Mercure – koncepcji, która ma zapewnić jednolity poziom usług we wszystkich naszych hotelach na świecie. Jest to aż 96 wytycznych, opierających się na trzech głównych zasadach: dostępności, reagowaniu na potrzeby gości oraz dbałości o podwyższanie standardu świadczonych usług. Hotele Mercure to również wyjątkowy, inspirowany lokalnymi elementami design, o czym świadczą nasze najnowsze inwestycje na wybrzeżu i w Krakowie - powiedziała Joanna Świerkosz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu w Polsce i krajach bałtyckich.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.