Zarządzanie hotelem, zwłaszcza na wysoce konkurencyjnym rynku to nie łatwe zadanie. Stąd też zrodził się pomysł na przeprowadzenie już po raz drugi interesującej konferencji skierowanej do właścicieli i managerów hoteli. Spotkanie odbędzie się 13 listopada na terenie hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
II Ogólnopolski Kongres Właścicieli i Managerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to istotne wydarzenie branżowe organizowane przez magazyn Biznes Hotel. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez redakcję okazuje się bowiem, że zarządcy oraz właściciele obiektów konferencyjnych pragną poszerzać swą wiedzę m.in. w zakresie zasad Revenue Managementu, maksymalizacji przychodów, marketingu internetowego czy podniesienia frekwencji.
To właśnie wyżej wymienione problemy stały się inspiracją do konferencji, która już 13 listopada odbędzie się na terenie warszawskiego hotelu Hilton. Wydarzenie poświęcone zostanie tematyce aktywnej sprzedaży usług konferencyjnych, zapobiegania nadużyciom ze strony personelu i klientów, działań marketingowych oraz innowacji.
Uczestnictwo w kongresie stworzy również niepowtarzalną okazję do poznania autorskiej metody szkoleniowej. Po raz pierwszy prelegenci wystąpią bowiem w nowatorskiej formule. Goście za pomocą specjalnej aplikacji będą mogli zadawać im pytania, na które następnie, eksperci odpowiadać będą podczas panelu. Dodatkowo fachowcy przez cały czas trwania kongresu dostępni będą do usług przybyłych gości na indywidualnych konsultacjach.
Wśród prelegentów znajdą się popularni znawcy rynku hotelowego, menadżerowie najlepiej prosperujących obiektów oraz właściciele firm consultingowych. Natomiast do udziału zaproszeni zostaną przede wszystkim zarządcy hoteli, pensjonatów, zamków, dworków i pałacyków, które posiadają ofertę zarówno dla gości indywidualnych jak i biznesowych.
Zbliżający się kongres odbędzie się już po raz drugi. Wydarzenie tym razem będzie miało miejsce 13 listopada na terenie Double Tree by Hilton Hotel & Conferencje Centre w Warszawie.
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.