Kolejna edycja cyklicznej konferencji Hotel Meeting odbędzie się 15 kwietnia w warszawskim Airport Hotel Okęcie. Tym razem dla praktyków branży hotelarskiej przewidziano ciekawe warsztaty sprzedażowe, panel dyskusyjny oraz kilkanaście prezentacji, które poprowadzą doświadczeni prelegenci.
Hotel Meeting to cykliczna konferencja, w której udział biorą zarówno eksperci, jak i praktycy branży hotelarskiej, którzy dzięki temu wydarzeniu mają możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń, a także pozyskania nowych kontaktów biznesowych. Jest to możliwe dzięki Business Speed Dating, czyli ekspresowych spotkaniach hotelarzy i dostawców produktów i usług dla branży HoReCa.
Program kwietniowej edycji jest złożony z czterech części
W pierwszej z nich, trwającej od 9:00 do 10:30 uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie obniżyć koszty w hotelu, jak dotrzeć do segmentu MICE w kampaniach online oraz dowiedzą się wielu przydatnych rzeczy dotyczących zarządzania personelem. Prezentacje poprowadzą doświadczeni prelegenci: Krzysztof Stęplowski, Elżbieta Nitsze oraz Paweł Kałużny.
W części drugiej Rafał Krzycki odpowie na pytanie “Jak tworzyć działania CSR na dużą skalę, gdy mamy mały budżet?” oraz zwróci uwagę na to, dlaczego warto angażować swój biznes w działania społeczne. Dzięki Maciejowi Otrębskiemu uczestnicy dowiedzą się także, jak w mądry sposób skorzystać z rosnącej popularności kuchni roślinnej. Część druga potrwa od 11:00 do 12:30.
W trzeciej części, która rozpocznie się o godzinie 13:20 Marlena Kosiura otworzy panel dyskusyjny na temat “Czy cena czyni cuda? Szukamy przepisu na sukces w dobie hossy inwestycyjnej na rynku hoteli i apartamentów wypoczynkowych”.
W czwartej części, trwającej od 14:50 do 16:10 uczestnicy dowiedzą się “Jak obejść Booking i zwiększyć ilość rezerwacji przez własną stronę www?” oraz w jaki sposób usunąć nieprawdziwe opinie w Internecie. Mikołaj Ostrowski podpowie, jak dbać o swój wizerunek oraz jak samodzielnie usunąć opinie o firmie bądź obiekcie hotelowym z Google.
Powyższe tematy to tylko namiastka informacji branżowych, które zostaną przekazane uczestnikom podczas konferencji.
Warsztaty sprzedażowe dla 20 wybranych
Oprócz sporej dawki wiedzy merytorycznej, którą uczestnicy zdobędą podczas spotkania, równolegle do części konferencyjnej będą odbywały się warsztaty sprzedażowe dla profesjonalistów. Weźmie w nich udział 20 osób, które jako pierwsze wyraziły chęć uczestnictwa i dokonały zapisu. Warsztaty są zatytułowane “Jak wzmocnić i zwiększyć wydajność w sprzedaży szkoleń i konferencji w Twoim hotelu?”. Będzie to spotkanie praktyków, podczas którego prelegenci na konkretnych przykładach pokażą, jak w prosty sposób można usprawnić pracę działu sprzedaży. Raporty, analiza danych, omawianie wyników, a przede wszystkim świadomość, które dane są dla nas istotne i jak możemy wyciągnąć z nich wnioski są podstawą do osiągania lepszych wyników. Spotkanie poprowadzą Maciej Straus i Blanka Retmańska-Man.
Dlaczego warto wziąć w tym udział?
Sprzedaż w hotelarstwie dynamicznie się zmienia i dlatego ważne jest, aby nadążać za tymi zmianami. Podczas warsztatów zostanie przekazana praktyczna wiedza dotycząca tego, na jakie aspekty klient zwraca uwagę, w jaki sposób podkreślać swoje atuty, wzajemnie się motywować oraz z jakich konkretnie raportów wziętych z praktyki pracy działów sprzedaży korzystać.
Dzięki udziale w warsztatach i konferencji Hotel Meeting praktycy z branży hotelarskiej będą mieli możliwość poszerzenia swojej wiedzy dzięki ciekawym i przydatnym prelekcjom doświadczonych ekspertów. Zagadnienia przedstawiane na merytorycznej części konferencji, będą prelekcjami wyróżnionymi w konkursie Expert Hotel Meeting. O tym, która z nich będzie najlepsza i zwycięży, zdecydują uczestnicy spotkania.
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.