Hotel Meeting odbędzie się już po raz czwarty. Zważywszy na duże zainteresowanie wydarzeniem, program został wzbogacony o wiele ciekawych propozycji. Dla uczestników przygotowano 10 różnych prezentacji, 14 warsztatów tematycznych praz 3 panele dyskusyjne. Wszystko to zostanie zamoknięte w 3 blokach, podczas których wystąpi niemal 40 ekspertów z branży hotelarskiej.
Konferencja odbędzie się 14 października w Airport Hotel Okęcie. Ruszyły już zapisy!
Podczas pierwszego bloku konferencji zostaną poruszone tematy, takie jak:
- „Dla kogo jest Twój hotel i czy potrzebujesz sprzedawać każdą usługę?”- Miłosz Stanisławski, profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego.
- „Jak stworzyć, utrzymać, motywować i rozwijać dobry zespół”- Michał Kozak, Prezes Zarządu Hotelu Arłamów.
- „Przyszłość spotkań sektora medycznego – nowe regulacje przemysłu farmaceutycznego a branża hotelarska”. panel dyskusyjny poprowadzą: Katarzyna Cioch, Wiceprezes Zarządu ds. nauki i rozwoju Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, Anna Kacprzyk, manager ds. innowacji i public affairs Związku Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA oraz Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Orbis S.A., Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Drugi blok konferencji Hotel Meeting obejmuje:
- „Czy można przewidzieć ruchy swojego bezpośredniego konkurenta/konkurentów? Dlaczego w chwilach niepewności podejmujemy nieracjonalne i paradoksalnie błędne decyzje? Czym jest dylemat więźnia i strategia „wet za wet”? - Paweł Lewtak, Dyrektor Generalny Polonia Palace Hotel.
- „Rock and roll w hotelu, czyli jak grać Guest Experience”- Jacek Olszewski,
- „W jaki sposób zachęcić właścicieli do rozwoju branży hotelarskiej?” panel dyskusyjny poprowadzi Elżbieta Nitsze, Dyrektor Generalna Airport Hotel Okęcie.
W programie trzeciego bloku znajdują się tematy:
- „Hotelarskie trendy rynkowe i zmiany oczekiwań klientów oraz dlaczego lojalność ma tutaj znaczenie”- Marta Hancock, Deputy Chief TopLine Officer (CRO) at Accor,
- „Instalacja fotowoltaiczna w hotelu, czy to się w ogóle opłaca? Jak uniknąć pułapek i jakie pozwolenia prawne uzyskać?”- Andrzej Witek, Prezes Zarządu Hotel Witek,
- „Jakie cechy powinien mieć Butler i jak one wpływają na tworzenie więzi z gośćmi? Jak Butler Service bezpośrednio kreuje wyjątkowy guest experience? Dlaczego warto inwestować w szkolenia poszerzające zakres zdolności personelu?”- Marta Otrębska, założycielka iDelight i pierwsza kobieta w Polsce z certyfikatem 7 Star Butler Service.
W czwartym bloku znajdują się:
- „Jak NIE – budować hotelu…preopening” panel dyskusyjny, który poprowadzi Rafał Abramczyk, Prezes HotelAg.
- „Ile więcej pokoi hotelowych należy sprzedać, aby skompensować wzrost wybranych kosztów? Od standardu USALI do modelu Break-Even Point”- Cezary Sarnecki, partner w SECCO Hospitality Financial Management,
- „Jak konkurować z hotelami, a jak z OTA w mieście pełnym turystów?”- Anna Gasińska, Dyrektor Generalna Hoteli Kossak i Senacki, a także Joanna Ostrowska, marketing manager w Hotelu Kossak.
Podczas Hotel Meeting odbędzie się Business Speed Dating, czyli krótkie spotkania z dostawcami produktów oraz usług dla branży HoReCa, a także premiera pierwszego na świecie systemu do układania harmonogramu spotkań. Równolegle do części merytorycznej oraz Business Speed Dating odbywać się będą warsztaty.
Więcej szczegółów na oficjalnej stronie wydarzenia.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.