14 stycznia w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie odbyło się Forum Branży Eventowej 2016. W Forum udział wzięło 1004 uczestników, a na 86 stoiskach w Strefie Dostawców pokazało się 97 firm.
Podczas forum miało miejsce wiele ciekawych wystąpień z zakresu HR, marketingu oraz organizacji wydarzeń. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielili się m.in. Joanna Janowicz, Dorota Krasnodębska – Wnorowska, Marta Baraniak – Wiśniewska oraz Sławomir Wróblewski, a w panelach dyskusyjnych udział wzięło łącznie ponad 20 ekspertów. Dużym powodzeniem wśród uczestników cieszyły się także sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.
Forum towarzyszył konkurs Top Event, w którym udział wzięło 11 projektów. Zwycięzcą konkursu na najlepszy event został projekt: Wawel. Alchemia Światła. II miejsce zajęła realizacja: Promocja Polskich regionów podczas Expo w Mediolanie, a III miejsce Kongres Telewizji Światłowodowej.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.