14 stycznia 2016 roku dobędzie się spotkanie poświęcone w całości tematyce eventu. Zapraszamy do Centrum MT Polska w Warszawie na Forum Branży Eventowej Evential 2016.
Wydarzenie kierowane jest głównie do działów HR, zakupów, sprzedaży, PR i marketingu klientów końcowych, a także do agencji eventowych, PR, marketingowych oraz przedstawicieli centrów handlowych.
Podczas forum odbędą się fora dyskusyjne i liczne prelekcje dotyczące organizacji i realizacji eventów. W programie konferencji znajdzie się m. in.:
-Event – wymuszona zabawa i sfabrykowane morale czy wzrost zaangażowania i doładowanie akumulatorów?
-Jaką rolę pełnią eventy w motywowaniu działów sprzedaży?
-Jak skutecznie wykorzystać wydarzenia firmowe w integracji i motywacji pracowników?
-Największe wpadki organizatora eventów i konferencji – własne i zebrane doświadczenia.
-Czy catering to wyzwanie dla event menedżera? Najlepsze i najgorsze praktyki.
-Jak wybrać obiekt i nie stracić głowy przed końcem eventu?
-Jak wykorzystać eventy w komunikacji marketingowej?
-8 skutecznych rozwiązań niezbędnych w budowaniu relacji agencja / szef marketingu – klient!
-Jaka jest rola wydarzeń i spotkań z klientami w budowaniu wizerunku marki?
Organizatorem Forum Branży Eventowej Evential 2016 jest Evential Sp. z o.o..
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.