Sprawne komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem to obecnie jeden z najważniejszych, jak nie najważniejszy filar jego istnienia. Niezwykle istotna jest komunikacja z klientami, pracownikami, ale także udziałowcami. Właśnie dlatego komunikacja pozostaje w kręgu zainteresowań niemal wszystkich działów firmy i powinna być elementem przemyślanej i spójnej strategii.
Po zdefiniowaniu celów i metod działania to właśnie sposób ich zakomunikowania jest trzecim najistotniejszym jej elementem. Nadawcom komunikatów zależy, żeby był on zauważony, wysłuchany, zrozumiany i zapamiętany, a wynikające z niego przesłanie stanowiło podstawę podejmowanych przed adresatów działań. I tu pojawia się problem. W jaki sposób osiągnąć zamierzony cel, podczas gdy każdego dnia jesteśmy bombardowani tysiącami różnorodnych informacji?
Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i wszystkimi innymi uczestnikami otoczenia zewnętrznego jak i wewnętrznego przedsiębiorstwa.
W trakcie FBE 2017 omówione będą pojawiające się na rynku zmiany i konsekwencje, które mogą z nich wyniknąć mogące z nich wynikać dla całej branży. Podczas Forum pojawią się ciekawe wystąpienia i propozycje z zakresu skutecznej polityki HR i strategii marketingowej z wykorzystaniem eventów. Uczestnicy będą mieli okazję zobaczyć, w jaki sposób realizacja podstawowych elementów wydarzenia, takie jak technika czy catering, może wpłynąć na wzrost efektywności i poziom satysfakcji uczestników.
Forum Branży Eventowej to merytoryczne wystąpienia i panele eksperckie, sesje networkingowe umożliwiające nawiązanie nowych relacji biznesowych oraz Strefa Dostawców, którzy rokrocznie pojawiają się z prezentacją najnowszych i najlepszych ofert rynkowych. Forum towarzyszy prestiżowy konkurs Top Event.
W edycji FBE 2016 udział wzięło 1004 uczestników. W Strefie Dostawców na 86 stoiskach pokazało się 97 firm. Podczas następnej edycji, 12 stycznia 2017 roku w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska w Warszawie, organizatorzy spodziewają się około 1500 uczestników i ponad 120 firm.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.