Do Polski zawita kolejna nowa marka. Nie będzie to tym razem zupełnie nowy hotel, ale już od lat funkcjonujący Hotel Katowice. Hotel Huzar w Lublinie również zyska nową markę i nową nazwę. Wszystko to za sprawą umowy franczyzowej zawartej między Grupą Kapitałowową Polskiego Holdingu Hotelowego (PHH) a siecią InterContinental (IHG).
Hotel Katowice będzie działał pod nową na rynku polskim marką voco. Obiekty tej marki są już na całym świecie - również w Stanach Zjednoczonych i w Chinach. Voco w jęz. łacińskim oznacza "zapraszać", „spotykać się” i reprezentuje przemyślany charakter marki. Hotele tej marki wyróżnia ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalna przekąskę oraz zespół oddanych gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci.
Wnętrza charakteryzują się współczesnym wystrojem. Marka to połączenie nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie.
Z kolei Hotel Huzar w Lublinie działać będzie pod szyldem marki Holiday Inn Express - również należącej do sieci InterContinental (IHG). Marka ta w Polsce, w odróżnieniu od marki voco, jest dobrze znana. To najszybciej rozwijająca się marka hoteli IHG. Wygodne łóżko, szybkie Wi-Fi i śniadanie Express Start® wliczone w cenę, to znak rozpoznawczy każdego hotelu pod marką Holiday Inn Express.
Oba hotele zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek i przejdą gruntowną modernizację.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.