Święta Bożego Narodzenia to okres celebracji oraz podsumowania bieżącego roku, a jednocześnie okazja do tego, aby odrobinę zwolnić w codziennym pędzie życia i skupić się na otaczających nas ludziach. Podczas wigilii firmowej możemy to nadrobić, a jednocześnie zapewnić współpracownikom wiele dobrej zabawy. Organizacja spotkania opłatkowego czy imprezy świątecznej wymaga jednak odpowiedniego przygotowania.
Pokonując kolejne szczeble kariery oraz realizując obowiązki zawodowe, często zapominamy o współpracownikach, a przecież to z nimi spędzamy większość czasu. Wśród bliskich kolegów i koleżanek, którzy pracują razem już od wielu lat, nierzadko nawiązują się bardzo przyjacielskie relacje. Podczas spotkania opłatkowego mogą oni spędzić ze sobą czas poza biurem czy zakładem. Natomiast, gdy firma obejmuje wiele działów i zatrudnia dużą liczbę pracowników, wigilia jest doskonałą okazją, aby nawiązać nowe znajomości.
Podczas swobodnych spotkań można lepiej poznać się nawzajem i dostrzec cechy współpracowników, o których wcześniej nie widzieliśmy. Dodatkowo, organizacja imprezy świątecznej sprawia, że pracownicy bardziej utożsamiają się z firmą, co przekłada się na ich zaangażowanie w pracę. Siedząc przy jednym stole i rozmawiając na niemal każdy temat, znacząco poprawia się komunikacja w grupie, a co za tym idzie, współpraca staje się bardziej efektywna i zwyczajnie przyjemniejsza.
Z punktu widzenia zarządu lub właścicieli firmy, organizacja spotkania opłatkowego to dobra okazja, aby docenić swoich pracowników. Warto więc z tej okazji wygłosić uroczystą mowę bądź przygotować film podsumowujący ostatnie miesiące. Jako iż, okres świąteczny łączy się z końcem roku, wigilia jest również idealną okazją do omówienia planów na przyszłość.
Należy uwzględnić wiele czynników, aby zbudować przyjemną atmosferę, w której każdy z gości będzie czuł się komfortowo. W pierwszej kolejności powinniśmy zastanowić się nad wybraniem daty. Termin wigilii firmowej nie powinien utrudniać pracownikom przygotowywania Świąt we własnych domach. Jednocześnie, spotkanie nie może być zbyt odległe od daty 24 grudnia.
Następnym kluczowym czynnikiem przy organizacji wigilii firmowej jest wybór miejsca. Część spotkań odbywa się w siedzibach firmy, jednak wybór innej lokalizacji podkreśla wyjątkowość tego wydarzenia. Radisson Blu Hotel & Residences w Zakopanem zapewnia kompleksowe usługi z zakresu organizacji wigilii firmowych.
Położony u podnóża Tatr obiekt łączynowoczesność z góralskim folklorem, dzięki czemu jego wnętrza są zarówno wygodne, jak i bardzo klimatyczne. Klimatyzowane sale posiadają dostęp do szybkiego, bezpłatnego internetu oraz nowoczesnego sprzętu audiowizualnego. Bez przeszkód można więc zorganizować imprezę taneczną czy występ zespołu muzycznego.
Na sali, gdzie trwać będzie wigilia firmowa powinna panować odpowiednia atmosfera. Nie można również pominąć, prawdziwej królowej Świąt Bożego Narodzenia, czyli choinki. Najczęściej jej udekorowaniem zajmuje się wybrany obiekt, ale można również „ubrać” drzewko wraz ze współpracownikami. W dobrym tonie jest również przygotować dla gości drobne upominki. Mogą to być paczki prezentowe rozdawane przez Świętego Mikołaja bądź drobiazgi położone na talerzach.
Świetnym miejscem na wigilię firmową jest przestronna Restauracja Modrzejowa, w której można zaplanować uroczystą kolację. W menu wigilii firmowej powinny pojawić się tradycyjne dania świąteczne. Organizatorzy spotkania jednak nie muszą się przejmować ich przygotowaniem, gdyż kucharze Restauracji w Radisson Blu Hotel & Residences zaspokoją gusta nawet najbardziej wybrednych smakoszy.
Gdy wigilia firmowa odbywa się w zimowej stolicy Polski, warto zadbać również o miejsca noclegowe dla pracowników. W Radisson Blu Hotel & Residencess można zakwaterować nawet 679 osób w 226 stylowych pokojach i apartamentach. Piękne wnętrza łączą nowoczesność rozwiązań hotelowych z akcentami tradycyjnego, góralskiego folkloru.
Każdy z pokoi jest klimatyzowany, posiada internet, telewizję oraz prywatną łazienkę. Zmotoryzowani uczestnicy wigilii mogą zostawić samochody na parkingu znajdującym się na terenie obiektu. Cały kompleks został również dostosowany do wymogów osób niepełnosprawnych, aby zapewnić każdemu możliwość udanej i komfortowej zabawy.
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.