AccorHotels, grupa do której należą obiekty takich marek jak Mercure, Novotel, ibis czy Sofitel właśnie świętuje istotne zwycięstwo. Sieć wyróżniona została za swą odpowiedzialną działalność i zaangażowanie społeczne stając sie tym samym laureatem prestiżowego konkursu „Grand Prix de l’AG 2015”.
Grupa AccorHotels zdecydowanie ma powód do domu. Dzięki swej odpowiedzialnej działalności stała się bowiem laureatem w prestiżowym konkursie dla spółek notowanych na paryskim CAC40 „Grand Prix de l’AG 2015”. Zwycięstwo to wyróżnienie w kategorii "Nagroda zaangażowania społecznego".
Czym sieć hoteli zasłużyła na taki tytuł? Przede wszystkim dzięki zaangażowaniu w zrównoważony rozwój . Wg badań przeprowadzonych przez grupę zrównoważony rozwój prowadzi bowiem do wyższego poziomu lojalności kluczowych klientów B2B oraz wzrostu zadowolenia Gości, a co za tym idzie - lepszych wyników prowadzonej działalności. Dla międzynarodowej marki istotne jest zatem dbanie o zadowolenie odwiedzających. Równie istotny jest jednak także pracownik. Dlatego też AccorHotels kładzie duży nacisk na jednoczenie pracowników oraz partnerów na rzecz osiągania celów, które spełniają wymogi zrównoważonego rozwoju, tworząc jednocześnie wartość biznesową dla spółki.
- Jesteśmy zaangażowani w zapewnianie zrównoważonego rozwoju od ponad 20 lat i niezmiennie uważamy, że inicjatywy z zakresu zrównoważonego rozwoju są nie tylko niezwykle istotne dla zachowania naszego ekosystemu, ale dają także spółce przewagę konkurencyjną. Dlatego zdecydowaliśmy się na zebranie dodatkowych, empirycznych dowodów na potwierdzenie tego. Pozytywny wpływ na wyniki działalności hotelowej i zadowolenie gości stanowi ogromną zachętę dla kontynuacji polityki zrównoważonego rozwoju, zaś nasz program PLANET 21 zbliża się ku końcowi z obiecującymi wynikami -wyjaśnił Arnaud Herrmann, Dyrektor ds. Zrównoważonego Rozwoju w AccorHotels.
- Decyzja AccorHotels o zainwestowaniu w programy zrównoważonego rozwoju wywiera pozytywny wpływ na poziom emisji dwutlenku węgla, ale przyczynia się także do poprawy wyników działalności spółki - powiedział Cédric Vatier, dyrektor zarządzający Accenture Strategy w Paryżu.
AccorHotels to jedna z największych międzynarodowych sieci z portfolio obiektów wypoczynkowo-konferencyjnych rożnego typu. Są to zarówno hotele luksusowe jak i ekonomiczne ośrodki średniego szczebla. Wśód marek przedsiębiorstwa wymienić warto chociażby Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Mercure, Mama Shelter, Adagio, ibis Styles, ibis budget czy adagio access.
INFORMACJA PRASOWA
Najnowsze artykuły
Hotel Wyspiański to trzygwiazdkowy hotel położony w samym centrum Krakowa, zaledwie 500 m od krakowskiego Rynku Głównego. Poznaj go bliżej!
Września to urokliwe miasteczko położone około 50 kilometrów od Poznania. Sprawdź, gdzie zorganizować konferencję w tej części Polski.
Dwór pod Kasztanowcami to prawdziwa gratka dla osób, które szukają klimatycznego miejsca na organizację spotkań firmowych i imprez okolicznościowych.