Oferujemy spersonalizowane rozwiązania w zakresie organizacji wydarzeń dla biznesu. Nasz zespół ekspertów ds. organizacji konferencji i innych eventów biznesowych zapewnia spersonalizowane rozwiązania w zakresie organizacji wydarzeń dla biznesu. Nasz zespół ekspertów ds. organizacji konferencji i innych eventów biznesowych zapewnia wsparcie na każdym etapie procesu, aby każdy aspekt eventu został zrealizowany z najwyższą starannością i profesjonalizmem.,
1891 Garni Hotel pozwala na organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych oraz imprez okolicznościowych. Z powodzeniem mogą stać się one tłem dla konferencji, szkoleń, bankietów, warsztatów, gal, jubileuszów, kolacji integracyjnych czy wigilii firmowych.
Obiekt ten proponuje trzy sale, które różnią się pod względem wielkości. Pierwsza z nich to Główna sala bankietowa dla 120 osób, druga sala świetnie sprawdzi się z kolei podczas eventów dla 40 gości, trzecia - kameralna, doskonale spełni swoje zadanie przy mniejszych spotkaniach do 20 osób.
Pomieszczenia te są jasne, odpowiednio oświetlone i nagłośnione. Wpada do nich dużo światła dziennego, które sprzyja skupieniu i koncentracji. Sale są klimatyzowane i można w nich korzystać z szybkich, bezprzewodowych sieci Internetu.
Rodzaj | Liczba pokoi | |
---|---|---|
1-osobowy | --- | |
2-osobowy | 32 | |
2-osobowy (2 łóżka) | 82 | |
3-osobowy i więcej | 6 | |
Apartament | 1 | |
Łączna liczba miejsc noclegowych | 250 |
1891 Garni Hotel do dyspozycji gości oddaje łącznie 122 pokoje, które są nowocześnie zaaranżowane. To pomieszczenia w trzech rodzajach - Standard, Business Class oraz Suite. Każdy z nich umożliwia skuteczny wypoczynek po pracy z wygodnych warunkach.
Powierzchnia pokoi Standard wynosi od 18 m2 o 22 m2, z kolei pokoje Business Class mają do 26 m2.
Pomieszczenia wyposażone są w innowacyjne udogodnienia i sprzęty, sprzyjając tym samym pracy zdalnej. Przygotowane zostało w nich zarówno biurko do pracy, jak i przestrzeń do wypoczynku.
Zrealizuj swoje biznesowe spotkanie w jednej z czterech naszych sal konferencyjnych. Nasze zaplecze jest idealnie przygotowane do organizacji konferencji, bankietów oraz eventów firmowych, oferując nowoczesne wyposażenie i kompleksową obsługę, która spełni wszystkie potrzeby.
Do dyspozycji Państwa oddajemy mniejsze sale konferencyjne idealne na kameralne spotkania, rekrutacje czy warsztaty. Natomiast nasza największa sala konferencyjna pomieści aż 230 osób, dając możliwość zorganizowania sympozjów, prelekcji czy profesjonalnych szkoleń.
Wszystkie nasze sale konferencyjne wyposażone w klimatyzację, urządzenia multimedialne, mają możliwość zaciemnienia.
Oferujemy najlepsze warunki na organizację konferencji w Krakowie.
Obiekty w okolicy
Opinie
Aktualnie brak opinii dla tego obiektu. Bądź pierwszy, dodaj opinię!
Dodaj opinie
Wyznacz trasę